KONTAKT

Butik online z siedzibą w Kaliszu.


VILLA BOUTIQUE 
Przemysław Widelska 
działalność nierejestrowana
numer telefonu do kontaktu 509496249


REGULAMIN:

Właścicielem sklepu internetowego VILLA BOUTIQUE jest: Przemysław Widelski 
Adres korespondencyjny Sklepu internetowego to: VILLA BOUTIQUE ul. Podmiejska 28/10 62-800 Kalisz.
Pozostałe dane kontaktowe: adres e–mail: villaboutique@o2.pl numer telefonu kontaktowego 509496249 (pn-pt 10:00 - 16:00)
I. Informacje ogólne
Regulamin skierowany jest zarówno do Klientów będących Konsumentami, jak i do Klientów niebędących Konsumentami, korzystających ze Sklepu internetowego, Usług lub zawierających Umowy Sprzedaży (z zastrzeżeniem rozdziału X Regulaminu, który skierowany jest wyłącznie do Klientów niebędących Konsumentami). W przypadku Klientów nie będących Konsumentami pierwszeństwo zastosowania przed innymi postanowieniami Regulaminu ma rozdział X Regulaminu.
Regulamin jest udostępniony do wydrukowania, pobrania, odtwarzania i utrwalenia przez Klienta na stronie Sklepu internetowego, w zakładce „Regulamin”.
Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna w celu utworzenia Konta lub w celu złożenia przez Klienta Zamówienia. Konieczna również do brania udziału w transmisjach live.
Regulamin określa zasady zawarcia i wykonywania Umowy Sprzedaży Towarów znajdujących się na stronie Sklepu internetowego, w szczególności:
zasady dokonywania rejestracji i korzystania z Konta w ramach Sklepu internetowego;
warunki i zasady dokonywania elektronicznej rezerwacji Towarów dostępnych w ramach Sklepu internetowego (w zależności od dostępności takiej funkcjonalności);
warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach Sklepu internetowego;
zasady zawierania Umów Sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach Sklepu internetowego.
Zakupach na transmisjach i rezerwacji towaru.
Zawartość Sklepu internetowego nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu internetowego na Facebooku oraz na transmisjach oraz w wiadomości prywatnej, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy Sprzedaży, w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego, a nie ofertę w myśl przepisów Kodeksu cywilnego. Umowa Sprzedaży jest zawierana według procedury zawarcia Umowy Sprzedaży wskazanej w rozdziale III Regulaminu.
Głównym przedmiotem świadczenia na podstawie Regulaminu jest sprzedaż Towarów. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do limitowania ilości zamawianych Towarów oferowanych w Sklepie internetowym po promocyjnych cenach.
Sklep Villa Boutique dokłada wszelkich starań, aby zdjęcia, opisy i dane techniczne umieszczonych Towarów, były jak to najbardziej możliwe, zgodne z rzeczywistością.
Sposób korzystania z Towaru oraz zasady jego konserwacji określa producent Towarów, którym nie jest Sprzedawca.
Klient może porozumieć się ze Sklepem Villa Boutique, za pośrednictwem telefonu, poczty elektronicznej e-mail villaboutique@o2.pl.
Klient w przypadku kontaktu telefonicznego ponosi koszty połączenia według stawek wybranego przez niego operatora.
W sprawach nieuregulowanych Regulaminem, obowiązują przepisy powszechnie obowiązującego prawa w Polsce, w tym ustawa Kodeks cywilny oraz Ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r., dalej również „Ustawa o prawach konsumenta”.
Regulamin nie pozbawia Klienta przysługujących mu ustawowo praw, w szczególności roszczenia o to, aby zakupione Towary były zgodne z ich opisami, nadawały się do przewidzianych celów i były zadowalającej jakości. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu, a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi Konsumentom określone uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy
Klient ma prawo składać reklamacje w sprawie dotyczącej Usługi do 14 dni roboczych od dostarczenia przesyłki.
Reklamacja w sprawie Usługi może zostać złożona w dowolny sposób zapewniający dojście oświadczenia woli Klienta w sprawie reklamacji do Sprzedawcy, w szczególności drogą elektroniczną za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres villaboutique@o2.pl lub w formie pisemnej na adres: u.Podmiejska 28/10 62-800 Kalisz.
Prawidłowo złożona reklamacja dotycząca Usługi powinna zawierać następujące dane:
dane Klienta (imię, nazwisko, adres, adres poczty elektronicznej);
uzasadnienie reklamacji lub zwrot bez uzasadnienia.
Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby reklamacje dotyczące Usługi zostały rozpatrzone w terminie nie później niż 7 Dni roboczych od dnia złożenia reklamacji, zaś w przypadkach szczególnie skomplikowanych nie później niż w ciągu 30 dni od dnia jej złożenia, chyba że z przepisów prawa wynika inny obligatoryjny, krótszy termin.
Nie jest możliwe korzystanie z Usługi za pośrednictwem strony na facebooku w sposób anonimowy.
II. Realizacja Zamówienia
Dostawa Towarów odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
Dostawa zamówionych Towarów odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Pocztą Polską lub za pośrednictwem innego przewoźnika zgodnie z możliwą do wyboru opcją w ramach składania przez Klienta Zamówienia.
Termin realizacji dostawy na terenie Polski wynosi do 7 (siedem) Dni roboczych (z zastrzeżeniem Poczty Polskiej, gdzie termin realizacji dostawy na terenie Polski wynosi do 21 (dwudziestu jeden) Dni roboczych licząc od zaksięgowania pieniędzy na koncie, z zastrzeżeniem sytuacji, w której przy odbiorze osobistym Klient uiszcza cenę przy pobraniu – to w takim przypadku termin realizacji dostawy na terenie Polski liczony jest od dnia potwierdzenie przez Sprzedawcę przyjęcia Zamówienia do realizacji.
Termin dostawy określony w powyższym punkcie może zostać niezachowany w przypadku wystąpienia po nadaniu przesyłki do przewozu okoliczności wywołanych winą przewoźnika, winą Klienta albo o charakterze siły wyższej.
W przypadku nieobecności Klienta lub osoby upoważnionej do odbioru Towaru w miejscu wydania przesyłki, w czasie pierwszej podjętej przez przewoźnika próby doręczenia Towaru, termin dostarczenia Towaru uważa się za zachowany, w przypadku awizowania przez przewoźnika przesyłki.
Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy Sprzedaży następuje poprzez przesłanie Klientowi na podany adres e-mail.
W przypadku stwierdzenia przez Klienta uszkodzenia przesyłki, zaleca się sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera oraz niezwłoczne poinformowanie o tym Sprzedawcy.
Wymiana zakupionego i niewadliwego Towaru jest możliwa wyłącznie poprzez skorzystanie z procedury odstąpienia od umowy jak w rozdziale V. poniżej i złożenia oraz opłacenia nowego, niezależnego Zamówienia.
3. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży Towaru
Konsumentowi w przypadku zawarcia Umowy Sprzedaży na odległość przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży
Najpóźniej w chwili wyrażenia przez konsumenta woli związania się umową na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa przedsiębiorca ma obowiązek poinformować konsumenta w sposób jasny i zrozumiały o:
głównych cechach świadczenia z uwzględnieniem przedmiotu świadczenia oraz sposobu porozumiewania się z konsumentem;
adresie przedsiębiorstwa, adresie poczty elektronicznej oraz numerach telefonu lub faksu jeżeli są dostępne, pod którymi konsument może szybko i efektywnie kontaktować się z przedsiębiorcą;
łącznej cenie lub wynagrodzeniu za świadczenie wraz z podatkami, a gdy charakter przedmiotu świadczenia nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie ich wysokości – sposobie, w jaki będą one obliczane, a także opłatach za transport, dostarczenie, usługi pocztowe oraz innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia; w razie zawarcia umowy na czas nieoznaczony lub umowy obejmującej prenumeratę przedsiębiorca ma obowiązek podania łącznej ceny lub wynagrodzenia obejmującego wszystkie płatności za okres rozliczeniowy, a gdy umowa przewiduje stałą stawkę – także łącznych miesięcznych płatności;
kosztach korzystania ze środka porozumiewania się na odległość w celu zawarcia umowy, w przypadku gdy są wyższe niż stosowane zwykle za korzystanie z tego środka porozumiewania się;
WYSYŁKA FIRMĄ INPOST PACZKOAMT I KURIER, DHL PACZKI ZAGRANICZNE
sposobie i terminie zapłaty;
PRZELEW NA KONTO BANKOWE - TERMIN ZAPŁATY DO 3 DNI ROBOCZYCH
sposobie i terminie spełnienia świadczenia przez przedsiębiorcę oraz stosowanej przez przedsiębiorcę procedurze rozpatrywania reklamacji;
WYSYŁKA TOWARU DO 3 DNI ROBOCZYCH, REKLAMACJE ROZPATRUJEMY W CIĄGU 3/4 DNI OD DOSTARCZENIA REKLAMACJI
sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia od umowy na podstawie art. 27 termin do odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, a także wzorze formularza odstąpienia od umowy, zawartym w załączniku nr 2 do ustawy;
ZWROTY I REKLAMACJE WYSYŁAMY NA ADRES: PODMIEJSKA 28/10 KALISZ 62-800
kosztach zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy, które ponosi konsument; w odniesieniu do umów zawieranych na odległość – kosztach zwrotu rzeczy, jeżeli ze względu na swój charakter rzeczy te nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą;
KOSZTY WYSYŁKI TOWARU ZWROTU PONOSI KUPUJĄCY.
obowiązku zapłaty przez konsumenta poniesionych przez przedsiębiorcę uzasadnionych kosztów zgodnie z art. 35 zapłata za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy, jeżeli konsument odstąpi od umowy po zgłoszeniu żądania zgodnie z art. 15 obowiązek wydania dokumentu umowy i potwierdzenia uzyskania zgody ust. 3 i art. 21 potwierdzenie zawarcia umowy na odległość ust. 2;
braku prawa odstąpienia od umowy na podstawie art. 38 wyłączenie prawa odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość lub okolicznościach, w których konsument traci prawo odstąpienia od umowy; W PRZYPADKU PACZEK OTWARTYCH KONSUMENT TRACI PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY. 14 DNI NA ZWROT JEST LICZONE OD OPŁACENIA PACZKI OTWARTEJ.
obowiązku przedsiębiorcy dostarczenia rzeczy bez wad; JESLI TOWAR MA WADE, SPRZEDAWCA PONOSI KOSZTY WYSYŁKI I ZWRACA KLIENTOWI W/W KOSZT.
istnieniu i treści gwarancji i usług posprzedażnych oraz sposobie ich realizacji;

Przepraszamy za niedogodności.

Wyszukaj ponownie to co szukasz